Pages

dinsdag 8 oktober 2013

1 jaar Stampin' Up! in Nederland

Goedemorgen en welkom op mijn blog op deze feestelijke dag! Vandaag vier ik mijn 1-jarige jubileum als demonstratrice voor Stampin' Up! Ze zeggen wel eens: Time flies when you are having fun! En het afgelopen jaar is voorbij gevlogen! Wat een plezier heb ik het afgelopen jaar gehad in mijn 'werk' als demonstratrice! heb genoten van de producten en heb zoveel leuke, nieuwe mensen ontmoet. Collega demonstratrices maar ook klanten die kennis hebben gemaakt met onze catalogi. 
Het was een te gek jaar en ik proost op vele mooie en leuke jaren meer!

Dit is onze manager (en steun en toeverlaat) die vanochtend op het hoofdkantoor in Frankfurt een taartje aansneed. Daar vieren ze ook het 1-jarig jubileum. Vorig jaar op 8 oktober vestigde Stampin' Up! zich officieel in Nederland.
(beetje jammer dat ik niet kan mee smullen)


Jij kan ook onderdeel uitmaken van Stampin' Up! t/m 21 oktober kun je je via mij bij Stampin' Up! aanmelden voor 25 EUR.
Klik op het plaatje om te lezen hoe je kunt profiteren van dit waanzinnige aanbod!


En als laatste de traktatie van de jarige!
Als je vandaag volger van mijn blog wordt of was en een berichtje achter laat, maak je kans om mijn favoriete catalogus-item te winnen!
Zonder overdrijven is de Stampin' Trimmer op dit moment het beste snijapparaat in zijn soort. Van dit apparaat het ik het afgelopen jaar het meeste plezier gehad en ga ik de komende jaren nog veel plezier van hebben! Bekijk het filmpje voor meer informatie.
Morgen maak ik de winnaar bekend!

Fijne dag!

22 opmerkingen:

Maartje zei

Tof hè, dat SU alweer een jaar in Nederland is! Je maakt er supermooie creaties mee, dus ik zou zeggen: ga zo door!!! Je bent een inspiratiebron voor me :).
En dat snijapparaat... kwijl! Da's een fantastische weggever!

Groetjes, Maartje

Cinderella zei

Wauw dit is top gefeliciteerd met het 1-jarige jubileum en wat tegek dat je een candy weggeeft ter gelegenheid.
Bedankt voor de kans om dit gave snij apparaat te kunnen winnen
Geniet nog lekker van je jubileum vandaag
XXX Cinderella

Caroline zei

Van harte gefeliciteerd en dit snijapparaat staat ook op mijn verlanglijstje. Dus ja, waag ik ook een kans he.
Groetjes caroline

Elizabeth zei

Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum en inderdaad wat gaat de tijd snel. Ik ben blij, dat Stampin'up Nederland heeft ontdekt.
Supergave candy en hier wil ik ook wel een kansje voor wagen.

diana68 zei

van harte gefeliciteerd met ons 1-jarig jubileum xx

Mare ik kan best nog wel een trimmer gebruiken!!

Diaan x

Colinda zei

Hoi Carmen, gefeliciteerd!!
Wat leuk dat je een cadeautje weg geeft, ik heb mijn papiersnijder van mijn bureau laten vallen, oeps en is nu aan 1 kant afgebroken, een nieuwe winnen zou geweldig zijn!
Een gezellige dag, Colinda

Lia zei

Ha Carmen en Stampin Up van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
Super en dat jullie nog heel lang in Nederland blijven bestaan zodat wij volop kunnen genieten van die mooie en fijne spullen.
Op naar jaar 2.
Wens jullie heel veel succes
Liefs Lia

José zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan. Ja inderdaad in 1 jaar kan veel gebeuren. Ben het afgelopen jaar ook besmet geraakt met het SU virus. Maar dat is niet erg. Het enige virus waar ik plezier aan beleef. Ik hoop dat we er nog lang van kunnen genieten en voor jou een heel goed tweede, derde, vierde enz. jaar.
Succes.
José

dithny zei

Lieve Carmen,van harte gefeliciteerd met alweer 1 jaar stamping-up !
Bedankt voor een jaar vol met inspiratie kaartjes, leuke aanbiedingen, nieuwtjes, goed gevulde enveloppen, fijne communicatie en je flexibele instelling. Top Carmen ! Op naar het volgende jaar.
Liefs,Dithny

Unknown zei

Gefeliciteerd met je jubileum!!

Ik ben zelf net een half jaar besmet met het SU virus...

Ik ben daarom heel nieuwsgierig (samen met mijn dochter van 9 jaar) naar de geweldige trimmer van SU zoals ik van vele hoor....

Groeten van Nathalie

Mariken zei

Een jaar alweer, wat is dat hard gegaan! Volger ben ik allang van je...hierbij mijn reactie en felicitatie!
Groetjes Mariken xx

Ilona zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je 1 jarig jubilieum opdat er nog vele mogen volgen want SU is zo onwijs leuk...

En volger... ben ik al heel lang van je dat weet je wel.

liefs Ilona

Ilona zei

Ohhh ja.. wil natuurlijk ook een kansje wagen voor deze mooie trimmer. Misschien dat het snijden me dan eens makkelijker afgaaat.

Jacqueline DH zei


Gefeliciteerd met dit heugelijke feit
Blijf nog maar Jaaaaaaaaaren onze Stamping Up meid :)


Groetjes
jacqueline

hick4ling zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum.
Superleuke dingen maakje altijd.
Ik wil graag meedoen aan de candy
Ik heb een oud snijmachientje dus kan een nieuwe goed gebruiken.

Groetjes Ingrid V

gerardenhennie zei

gefeliciteerd Carmen
ben zo blij dat ik je heb mogen ontmoeten op een in loop ochtend. en wat was het gezellig heb er nu al enkele mogen mee maken en hoop dat er nog vele mogen volgen. ook de work schop zijn een belevenis op zich zelf. en wat leren we veel ga nog heel lang door zal ik zeggen je bent een topper groetjes Hennie

Kety Braken _ Driessen zei

Carmen jij ook gefeliciteerd kollega en dat we samen nog veel voor stampin ' up! . Samen mogen meemaken. Iets winnen is altijd leuk. Groetjes van Kety Braken

Kety Braken _ Driessen zei

Carmen jij ook gefeliciteerd kollega en dat we samen nog veel voor stampin ' up! . Samen mogen meemaken. Iets winnen is altijd leuk. Groetjes van Kety Braken

Amanda zei

Heej Car, gos alweer een jaar, eerst vond ik er geen bal aan, SU, CAS, maar ben de schade aan het inhalen en verliefd geworden op de mooie spulletjes, en op de gezellige workshop en inloopdagen die je telkens geeft en een bron van inspiratie zijn, ook voor mijn kleine, grote meidjes.

Gefeliciteerd!

liefs Aman xx

Maaike Huisman zei

Hallo Carmen,

Helemaal toevallig op je blog terecht gekomen, las ik in je laatste bericht, dat er Nederlandse teksten op de markt zijn gekomen. Oeps, wat een lange zin.
Maar, ik vind dat super, al dat Engels! Maar goed, er was geen andere keus, nu wel gelukkig.
De trimmer heb ik zelf al in bezit, ben er heel happy mee.
Maar als ik hem zou winnen, zou ik hem graag weg geven aan iemand, die ik hem zo zou gunnen.
Succes met he blog, ik kom vasr weer eens langs.

Groetjes, Maaike

walchowDesign zei

Hi Carmen,

Happy 1st Anniversary to SU in Holland. So happy that they finally came to NLD. Just wanted to express my sincere thanks to you for always being so friendly and prompt with all my questions.

Betty V. zei

Leuk, wat te winnen! Bedankt voor de kans. Grts. Betty